Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Packlistan är klar men packandet, nja

Kategori: Resor


Nu är det festivaltaggningsdax på riktigt! Om jag inte vore 25 så skulle jag redan vara på campingen men vi kände att vi inte orkar bo i tält en extra natt bara för att få ha vårt tält på det ultimata stället. Håll tummarna för att vi slipper bo i en kissgrop eller dylikt!

Jag älskar listor så självklart har jag gjort en sådan och nu håller jag på och fyller vardagsrummet med alla grejer som ska med. Äckligt mycket! Vi har köpt ett stort tält på ÖB och en stor luftmadrass så vi kommer nog att sova gott.





Lilla mobilen kommer nog att få stanna hemma och istället tar vi någon gammal telefon med ett bra batteri och betydligt lägre värde så att ingen ska bli sugen på att knycka den. Därför blir det nog inga uppdateringar från Peace and Love utan jag får uppdatera på söndag när jag kommer hem, om jag är i stånd att göra det då. Kanske måste jag komasova för att klara av att packa till nästa resa som avgår på tisdagen. Nu ska jag fortsätta fixa och dona. Sist av allt ska jag ta en öl på uteplatsen och fira att sommaren är här, både jag och pojkvänen är lediga och äventyren är uppradade.



You and me baby!

ajam


Kommentarer


Kommentera inlägget här: