Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Semester

Kategori: Allmänt


eller vad man nu ska kalla det, obetald ledighet kanske. Oavsett vad det ska kallas så innebär det att jag är ledig och fri och det ska bli så skönt. Nu önskar jag mig bara fint väder till midsommarfirandet och till festivalen nästa vecka.

Jag känner mig ganska slut idag efter veckans tidiga mornar, men nu är det över! Söta G har tvättat nästan allt som vi behöver ha till båda vära äventyr så i helgen behöver vi bara planera och packa inför Peace and Love, sedan kommer vi hem och får packa om till Grekland (snälla gå inte i konkurs). När vi är hemma från stranden så ska G flytta in hos mig så det blir en hel del pyssel för att göra min lägenhet till vår.

Jag kan inte fatta att jag bara ska göra roliga saker i fem veckor. Det var väldigt länge sedan. Men nu är jag som sagt så trött att jag inte riktigt kan greppa allt lajbans som väntar. Nu ska jag fortsätta kolla på Teen Mom, fantastisk tv!

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: