Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Sortera mera mera mera

Kategori: Allmänt


Gud vad skönt! Jag har nu sorterat bort nästan hela den här terminen och högar med praktikmaterial. När kommer man någonsin att titta på en gammal handout från någon föreläsning om sociala relationer? Ett fåtal sidor har jag satt in i mina ämnessorterade pärmar så att jag kan plocka fram det igen när jag är klar fröken eller möjligen på min sista praktik som infaller i höst. Jag tror att jag har material till minst ett läsår för flera grupper, frågan är ju bara om jag äns kommer att kolla på det material som jag har sparat. Men som sagt så har det mesta åkt till återvinningen. Jag älskar att lägga saker i pappersinsamlingen, jag känner mig nu typ 7 kg lättare därför måste jag nog köpa ostbågar och cola till kvällen. Så här effektiv kan man bara vara när pojkvännen sitter och jobbar hela dagen och det inte finns någon annan att leka med. Vad ska jag göra nu?

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: