Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Testing testing

Kategori: Allmänt


Nu ska jag buzza lite om knorrs kryddpåsar som de kallar Bag of Taste, och de är precis vad de är. Perfekt att blanda med hackad kycklingfilé och typ paprika vilket är typ vad vi äter varannan dag i mitt hushåll. Gud, jag måste börja variera mig.

Om du också vill testa att vara buzzador så gå med! http://www.buzzador.com/

Det är bara att anmäla dig och så erbjuds du kampanjer, ibland blir du uttagen ibland inte, produkter skickas hem till dig att dels behålla men fram för allt att dela ut och berätta om.

Så här kan paketen se ut:



Jag har fått en goodibag också men jag blev faktiskt lite besviken. Den lilla bodylotionen är perfekt när man ska resa men duschcremesprovet är ju sånt som man får när man handlar på typ Kicks. Lite snålt tycker jag.



Men gratis är gratis!

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: