Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Ut med det gamla och in med det nya (som gärna får vara gammalt)!

Kategori: Allmänt


Jag drog på mig en rejäl förkylning som har gjort mig bunden till hemmet i helgen istället för att hälsa på minst en kompis i Stockholm som jag hade tänkt. Redan igår kände jag mig rastlös och började sortera och organisera inför den stundande utflytten som ska ske från mitt hem. Kombobror ska blir kombi med den andra brodern och en vän och jag ska bli kombo med min pojkvän som då blir min sambo.

Jag har separerat alla saker i köket och i städskåpet samt plockat ut alla mina dvder från broderns hylla. Dessutom så har jag fått ett nytt köksbord av min goda vän Malin som jag placerat i mitt kök. Jag ska också ställa in mitt björkskåp (som jag köpte förra sommaren) i köket men det får vänta tills det nya sovrummet står redo och jag kan bära in den svarta hyllan som är ivägen dit. Lite rörigt? Det är det i min lägenhet också. 



Frågan är vad det ska ha för gardiner? Jobs eller Josef Frank vore trevligt.

ajam

Kommentarer

  • matilda säger:

    det var ett litet kommatecken som saknades så det var därför jag trodde att en vän skulle flytta in hos dig ^^ hoppas dina resor blir bra

    2011-06-27 | 19:27:36

Kommentera inlägget här: