Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Aussie

Kategori: Shopping


Eftersom pundet ligger lågt shoppade jag högt. Nej, vad dåligt. Jag försökte mig på något sorts stilgrepp. Ja ja. Jag shoppade massor av saker ville jag säga, jag vet att jag sagt det förr men jag tänkte nu slå ett slag för Aussies produkter. De är så bra och de luktar så gott. Inpackningen 3 minute miracle frizz remedy kostade typ 25 kr där (men inte här) och den luktar precis som ett tuggummi som man köpte när jag var liten och som var förpackad i en rosa tub.  

 


Miracle hair insurance leave-in conditioner blev min räddning eftersom duschen där jag bodde var sämst. Tanken på att försöka skölja ur balsam gjorde mig illa till mods så jag fick upppdatera produktutbudet. Lukter godis. 

Nu ska jag snart gå till skolan för första gången sedan jag kom hem. Egentligen är det första gången jag ska göra något produktivt över huvud taget. Jag har tömt min resväska, that's it. Eftersom solen skiner så är det med lätta steg jag ska hoppa ut till cykeln om ett tag. Gud vad det är skönt att vara hemma!

ajam




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: