Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Första dagen

Kategori: My Canterbury Tales


Nu har jag kommit på plats i Canterbury. Vi hade en bra men kall sista dag i London. Vi var på en guidad tur med en superduktig guide men den kalla vinden gjorde att efter två timmar så orkade jag inte lyssna mer. Jag var dessutom kissnödig och hungrig. Men det blev en timme till i alla fall och det var intressant men pizzabuffén på Pizza Hut smällde nästan högre. Det var ungefär vad vi han men innan det var dags att bege oss till bussen och hamna där jag är nu. Jag bor med en kvinna, hennes pojkvän och 20-åriga dotter och de verkar hur gulliga som helst. Det känns riktigt bra. Dessutom är huset från 1500-talets slut och det har varit ett värdshus här. Sådant gåt jag igång på! Nu ska jag skypa.

ajam

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: