Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Oj oj oj

Kategori: My Canterbury Tales


Vilka dagar jag har haft! En grön dag, en födelsedag och en vårdag. Nu sitter jag och målar naglar vid datorn iförd ny klänning från Primark för att för tredje kvällen i rad bege mig ut i nattlivet en liten stund. Egentligen är jag mycket trött eftersom jag är 25 (!) men dottern i familjen jag bor hos tittade så hoppfullt på mig. Hon är blott 20 år och höll på att dööööööööööö för att ingen av hennnes kompisar ville göra något ikväll så jag ställde upp.

Jag minns hur det kändes när man var ung för länge sedan och höll på att få andnöd för att världen inte snurrade tillräckligt snabbt men nu så är jag lite beigare.

Äsch, vad pratar jag om. I still got it, precis som Dr Dre. 



Jag ska berätta mer om min födelsedag en annan gång, det är en ganska bra historia. Då ska jag även illustrera med lite bilder. Tack för alla gratulationer som strömmade in igår, det gjorde mig så glad och lite mer homesick.

Nu ska jag prata vidare på skype en liten stund med den jag längtar mest efter.

ajam

Kommentarer

  • basmati säger:

    vadå, jag har ju inte skype?! hö hö hö hö hö hö osv

    2011-03-20 | 15:28:26

Kommentera inlägget här: