Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Om 24 timmar flyger jag hem!

Kategori: My Canterbury Tales



Jepp. Så är det, nu är det nästan slut men jag är pigg. Till min stora förvåning har jag lyckats få ner allt i mina väskor. Nu hoppas jag bara på att personalen på Heathrow har lite överseende med det faktum att jag har gaaaanska mycket handbagage. Jag har dock fått lära mig av en van resenär att damer får ha handväska, väska och dataväska så jag har gjort en tolkning av det. Låt oss säga att jag har saker i datorväskan som inte riktigt stämmer överens med vad man kanske brukar ha i en sådan. Jaja.

Jag var en sväng på stan efter sista lektionen och köpte present till G. Nu har jag fyra par converse i min packning...

Till Body Shop hittade jag också och jag fick ett litet sample på Matildas mirakelkräm så om jag ångrar mig får jag köpa den för dyra pengar i Sverige. Jag har i alla fall inte råd att köpa mer saker nu. Jag fick med mig en presentflrpckning Moringa grejer till mig och lite presenter. Jag fick badskummet i samma serie av G i julklapp och det luktar så sjukt gott så jag tänkte parfymirera mig mer i det.



Jag köpte en stilig bukett tulpaner till min söta familj också, alltså min familj här. Min vanliga är också söt men de får inga tulpaner. De får ju mig tillbaka! Det enda som står kvar på programmet nu är avslutningsmiddag på en pub som någon av univ lärarna är delägare i. Eftersom det blev lite fler faba drinkar igår och vi ska resa tidigt imorgon så kommer det dock bli en mycket lugn tillställning, för min del i alla fall. Nu ska jag fördriva den sista tiden på mitt rum med att kolla film och kanske ta en liten tupplur. Vi ses snart Sverige!

ajam
 

Kommentarer

  • Basmati säger:

    Hjälp vad fort det har gått. Hoppas att resan går bra. Ses snart.

    Puss!

    2011-03-24 | 16:43:23

Kommentera inlägget här: