Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Jag fyllde 25 år

Kategori: My Canterbury Tales


Nu tänkte jag berätta lite om min födelsedag. Jag hade tänkt att vi kunde träffas, jag och de klasskompisar som orkade med en kväll, och äta middag, dricka och gå ut om vi orkade det. Jag bestämde med Jossan och Alex att jag skulle gå med dem till student union och möta de andra där. När vi kom blev jag tvungen att bära ögonbindel och fördes in i en nästan tom lokal. Två tjejer mötte oss och jag blev tillsagd att sätta mig ner. Det behövde jag. Bakom en svart gardin dyker hela HS3 upp med ballonger, tårta, present och ja typ allt man kan önska sig. Det blev verkligen en superbra födelsedag i ett annat land utan min familj. Mitt alldeles första amerikanska överaskningsparty!

Så här såg jag ut när vi skulle lämna lokalen för att dansa vidare:



Egentligen började jag tjuvfira dagen innan för jag fick blommor av min söta pojkvän och jag var ju ute efter 12.



Så här bra hade vi det i Cambridge:



Igår kväll blev det som sagt en lite sväng till på stan, riktigt nice.



Jag tänkte passa på att visa lite av anledningen till att jag kommer att få svårt att packa också. Födelsedagspresenter inkluderade:







Sötast är nog min lilla London-buss som jag pimpat armbandet med. Jag fick den och väskan av G när vi var i London förra helgen. Jag har köpt ett par converse till, och ett par till basmat och alldeles för mycket kläder men jag orkar inte fota det.

Nu borde jag förbereda mig inför morgandagens presentation om British Culture men jag har ingen lust, jag ska kolla på Skins istället. Det är ju också brittisk kultur. Förresten så handlar vårt projekt om såpor så det är ju inte skitseriöst...

ajam
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: