Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Second hand i Canterbury

Kategori: My Canterbury Tales


Idag har vi varit på vårt första skolbesök i Canterbury, på Kent College. Det var ett trevligt besök. Efter det så gick vi ner mot centrum och jag kikade i lite second hand-butiker, det finns massor här!

Men jag tänkte börja med att visa min väg till skolan:





Ganska pampigt va?

Loppisshoppingen är ganska skräpig men det fanns några mysiga och en som var full med grejer men där priserma var lite överdrivna. Här kommer ett litet urval:





En strippa gick i pension och lämnade in sina grejer. Tror jag.







Här inne köpte jag ett par skor för 3,5 pund.



Skitdålig bild, men jag orkar inte ta en ny.



Jordans litteratur kom väl till pass.

Efter stadsvandringen så var jag bjuden på pannkakor hos en klasskompis hostess, det är så man firar fettisdagen här. Det passar ju ganska bra även om dagen heter något annat, som jag har glömt och inte orkar bry mig om just nu för nu ska jag sova sova sova.

ajam

Kommentarer

  • Gina säger:

    Underbart! Hur kul som helst att se bilder, och vilken väg till skolan! Om jag någon gång tar upp en karriär som strippa vet jag vart jag ska shoppa:) det tycks inte vara ett mode som förändras särskilt markant. Kram!

    2011-03-11 | 23:59:09
  • basmati säger:

    men blogga igen nån gång!!!!

    2011-03-18 | 10:09:24

Kommentera inlägget här: