Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Ekonomiska funderingar

Kategori: Film


Äntligen kom CSN! Synd bara att det inte täcker mina räkningar denna månad, vem kan leva på 4000? Dumma system. Tur att skatteåterbäringen är på väg. Heja heja! Jag kan också klappa mig själv på axeln för att jag jobbat ganska mycket förra månaden så det kommer mer pengar på fredag. Det löser sig nog, annars får jag väl se till att jobba lite mer. Men jag har ingen lust att jobba mer just nu, min plan är att vara ledig så mycket det bara går den här sommaren. Sommarjobb känns 2010, och alla år innan dess i en evighet. Jag förtjänar ledighet men om jag skulle vara tvungen att jobba så tror jag att jag vill vara pirat. Min piratsommar skulle ha lite mer handling, lite mindre töntig kärlekhistoria och betydligt mindre svärdfajt. Det var så mycket svärfajt i Pirates 4 att när det kom till slutstriden så orkade jag inte riktigt engagera mig. Men överlag var filmen ändå underhållande, det hoppas jag att min sommar blir också.



Snygga pirater.

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: