Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Utvärdering av LoveFilm

Kategori: Film


Jag har testat på Lovefilm i en månad och jag måste säga att jag tycker att det är ganska onödig tjänst. Eftersom man inte får hem de nya titlar man helst vill se kan man lika gärna gå och hyra dem själv. Anledning 2: Man kan ladda ner eller streama film lätt som en plätt. Det var nog inget för mig, men om man ser mycket film och är kund länge så får man säkert sin "topplista" så småningom. Hur som helst, jag tror att LoveFilm passar bäst om man har en liten filmklubb eller dylikt och kanske inte har ett så stort behov av att se det alla andra vill se just i denna stund utan snarare har ett litet tema man följer som att ta sig igenom alla Bergmans filmer eller dylikt. Nu ska jag sluta fundera återuppta pluggandet. Ikväll ska jag gå och hyra Cornelisfilmen¨(mysig men inget nytt), fast jag sett den förut. Det är alltid ett säkert kort.  




ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: