Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Versace for H&M

Kategori: Allmänt


Jag har kikat runt lite på Versaces kollektion http://www.hm.com/se/versace#collection/ladies/6101_webb_2 för H&M och det var faktiskt inget för mig, det känns lite skönt eftersom jag köpt en del annat i Italien och är ganska nyss hemkommen från IKEA (och från Italien). Men mer om det en annan gång för jag är alldeles för trött.

Kolla själv på kollektionen, om du lyckas komma in. Hela dagen har det varit stopp. Det är lite frustrerande med en onlinebutik som man inte får gå in i. Hela poängen med en onlinebutik är ju just tillgängligheten 24-7. Det är dock förståeligt att de stora modehusen belastar hemsidan. Nu ska jag kolla på TV tills jag blir tröttare och sen ska jag sova.

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: