Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Plugga, plugga, plugga, plugga bort din sura min

Kategori: Allmänt


Tvättmaskin och diskmaskin snurrar (eller vad de nu gör) för fullt. Mitt huvud också. Jag har skickat i min tråkiga hemtenta och försöker nu koncentrera mig på mitt uppsats-pm (ja, jag vet, det heter min pm men det skiter jag i för det låter fel fel fel). Jag pendlar mellan att känna att jag är on top of things och att jag inte har en aning om vad jag håller på med. Jag borde ha fokuserat på textanalys som förra gången, då hade jag kunnat slänga ihop en C-uppsats på två veckor men den här gången blir det lite mer avancerat. Jag ska skriva om raster på gymnasiet och både göra fältstudier i form av observationer och intervjuer.

Jag hoppas bara att jag ska få skriva att jag är klar innan den 23 december. Håll tummarna för det är ni snälla.

Hej så länge!

Ps. Jag menar inte att jag inte ska uppdatera bloggen innan uppsatsen är klart, om det nu var någon som trodde det. Ds.

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: