Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Stockholmare på besök och Stockholmsbesök

Kategori: Shopping


Vilken helg! I fredags "pluggade" jag och fina Alex med hjälp av rosé tills hon skulle fara hem till den största staden igen, då gick jag ut i studentstaden och hade änne mer trevligt. Igår vaknade jag riktigt pigg trots trevligheterna och jag skyndade mig till tåget för att möta upp Lina och Josefin. Jag var så sen att båda köpte biljett till mig. Varsågod SJ!





I den stora staden väntade Sara på oss och sedan spendare vi en trevlig dag och ganska mycket pengar. Kvällen spenderades i mitt vardagsrum med mycket goda saker att äta och dricka. Tack för igår flickor!



Det blev en stickad orange klänning från Vero Moda. Jag tror inte jag handlat något där på flera år för jag brukar inte gilla deras grejer men igår fanns det massor av fina saker. Det är bra när man hamnar i butiker man inte brukar välja, tack vänner!

Onödigast var väskan men det var så fin och jag fick en 30% check av en i personalen på Accessorize så den blev billig. Mest nöjd är jag med mina nya skor från DinSko. Jag måste bara behandla skinnet innan jag kan börja klampa runt i dem. Jag köpte två pannband också som passar min 60-talsfrisyr som jag rockar just nu.



Idag sitter jag åter igen i soffan och ser på massor av tv. Det är Mickelsmäss i Örsundsbro men min sambo jobbar och jag var ju faktiskt där förra året så jag stannade hemma. Det är ju ändå samma marknad i komprimerad form på stan i helgen.

ajam

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Vilka fina skor!

    2011-10-02 | 19:02:33
    Bloggadress: http://camilla.spotlife.se
  • ajam säger:

    Tack Camilla! Jag är sjukt nöjd. Det är så svårt att hitta sköna skor som tål väder men ändå är snygga så om man finner dem gäller det att slå till ; )

    2011-10-03 | 12:15:23

Kommentera inlägget här: