Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Jag har fan inget flyt men nya spellistor

Kategori: Allmänt


De senaste sju dagarna har jag: blivit bestulen på ett paket, blivit förbikörd av bussen, klämt två fingrar och min favoritlista (fantasifullt döpt till favoriter) på Spotify är borta. Bara borta. Hur gick det till? Ingen som vet, inget som vet.

Att listan försvann löste fatiskt ett av mina problem. Problemförmulering: Jag har musik av alla genrer i en enda röra som jag inte orkar sortera. Problem solved. Nu har jag tre nya kategorier som jag börjat fylla. Mycket jobb återstår dock. De nya kategorierna är mys, pop och röj. Lyssna in vetja!  

Trots min brist på flyt är jag glad i alla fall. Varför? För jag ska åka till Rom och Milano om lite mer än en månad, jag trivs på praktiken och allmänt med livet. När blev jag så äckligt positiv? Och när lärde jag mig att positiv bara stavas med ett s? Typ nyss respektive typ nyss.

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: