Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Matildas och Majas stånd

Kategori: Loppisshopping

http://www.youtube.com/watch?v=An00_C0VqEU

 

Tidigt tidigt innan jag sovit ut efter gårdagens myskväll med Josefin så klev jag upp och gjorde mig representabel innan Matilda hämtade mig och vi öste in allt i bilen och där fick det trängas med hennes saker och donationer från mammas och pappas gömmor.

Jag har tjänat ungefär 171 kr i timmen idag, en totalsumme a ungefär 1200 kr. Anledningen till att jag inte riktigt vet är att redan då vi plockade upp kom folk och började köpa saker. Jag han inte äns ta kort på hela vårt sortiment innan flera saker var borta, men det är ju faktiskt bara bra.

Dagen har varit mycket lyckad på grund av det trevliga sällskapet, den lilla vinsten, att det var roligt att leka affär och vädret har varit så underbart.  











Dagen avslutades med att jag sålde min klädställning för 70 kr till en av IKEAs funktionärer. Nu ska jag mysa i soffan för att orka med Stockholm imorgon, och då kommer min söta sambo hem!



Det var nog allt.

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: