Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Sjukdomen har slagit till mig

Kategori: Allmänt


Jag är sjuk, inte så allvarligt men tillräckligt för att inte klara av bussresan till Sveriges närmaste stad. Jag är ganska hängig också så det passar bra att ligga i sängen och kolla på Sex and the City och det är precis vad det gör.

Men jag har gjort andra saker också, innan sjukdomen slog till och knockade mig. Jag var ute på Kulturnatten i glada vänners lag och tittade på Upplandsmuseets utställningar och bildutställningen på Stadsarkivet. När vi varit kulturella var vi populärkulturella och besökte V-dala.

I söndags tog vi en runda och handlade nya handdukar och ny badrumsmatta på Jysk. Har de alltid rea? Det känns så. Jag fick fina blommor av G att pynta köket med, och igår fick jag mer blommor eftersom det är synd om mig eftersom jag är sjuk. Tack snälla älskling!

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: