Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Tom korg

Kategori: Shopping


Jag är ensam hemma i min tysta lägenhet och konsumerar tv som min sambo inte står ut med. Med datorn vid min sida har jag en tendens att börja slentrianshoppa. Först stoppade jag saker lite på måfå i HMs varukorg. Sedan tog jag mitt vett till fånga och bara loggade ut. När man måste leta efter saker man vill ha så ska man inte handla.

Jag kom då på en annan sak. Jag behöver ju ett gult nagellack (ny definition av behöver) så jag hittade en sminksajt att fördriva tid på. Men man kan ju inte bara beställa ett nagellack så jag fyllde på med lite solskydd, krämer och lite allt möjligt som poppade upp.

Det här blev en lång nästan meningslös historia. Jag ska nu komma till poängen. Jag insåg att jag ju bara behövde nagellacket och faktiskt inte just nu utan jag kan köpa det i en vanlig affär imorgon efter jobbet. Jag känner mig duktig, patetiskt eller inte.

ajam

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Jag ÄR imponerad! Fortsätt så, det är de små utgifterna inte de stora inkomsterna man blir rik av. Pappa

    2012-04-27 | 15:56:41

Kommentera inlägget här: