Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Skolavslutning

Kategori: Allmänt


Nu har jag gjort min första skolavslutning som utbildad lärare, och en fin blev det. Mina små åttor hade köpt presentkort på monki. Det är ju nästan så man kan misstänka att de läst min blogg. Tack till er! Jag vill också tacka mina fina kollegor för en trevlig termin och afterwork. Mina tankar går också till alla nior som jag haft denna termin som nu ska vidare, och det kommer gå så bra!

Jag har också blivit avtackad eftersom min anställning tar slut på fredag. Det känns konstigt och tråkigt men man vet aldrig, det kanske leder till något bra. Jag har intervjuer inbokade och inte gett upp hoppet på att jag får stanna. Vi får se.

Lite mer sommarväder bara så kommer allt bli guld. Pepp pepp!!

ajam

Kommentarer

  • basmati säger:

    galet värd present - förstår att du inte vill sluta. pappa får alltid, typ, en syrianskt kristallsvan. eller en ful vas med en svan på. eller en tavla med en svan av kristall på.

    2012-06-13 | 16:42:37

Kommentera inlägget här: