Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Det stals en timme av mitt liv

Kategori: Allmänt


Åtminstone av mitt söndagshäng. Jag har sorterat klart bland kläderna. Två kassar till loppis och två till försäljning, om jag orkar. Ska jag a) sälja på tradera b) sälja på någon loppis och betala för att hyra plats eller c) slänga in allt i förrådet och vänta på att Ikea har gratisloppis vid sommarens slut? Svårt.

Det som är drygt med tradera är alla puckon som budar på saker de inte vill ha eller inte har råd med. Dessutom tar det tid att lägga upp, kolla vilka som betalat och sedan packa allt. Fördelen är dock att man kan tjäna rätt bra med pengar på ratade grejer. Kanske får jag inspiration till att hålla på med tradera nu när jag har påsklov, men först ska jag till London!

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: