Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Ny handväska på gång

Kategori: Resor

 
Jag känner att jag förtjänar lite nöje, tillexempel en ny väska att titta på när jag släpar mig till jobbet. Om man jobbar måste man ju få handla? Jag såg denna väska i en tidning för flera månader sedan och så tämkte jag att en sån där vill jag ha. Varsågod Maja.
 
 
Väskan kommer från Sandqvist & Herr Judit och kostar 1195. Åh vad jag längtar! Jag älskar att packa en ny väska för första gången. Jag antar att det går att jämföra med nybilskänsla, men den är jag inte så bekant med eftersom jag varken har bil eller körkort. Men nu övningskör jag i alla fall. Körkort skulle vara ett härligt tillägg till mina vuxenpoäng. Att köpa en till handväska kanske går på minuskontot?
 
ajam
 

Kommentarer

  • Farbror David säger:

    Typ en sån där fast blå hade jag när jag började i åk 1!

    Svar: Ja det är härligt med mode. Om du har den kvar så kan den säljas som vintage på fina gatan. Min väska från ettan hade jag en mandarin i ungefär 6 mån så den fick slängas bort...
    Maja

    2012-11-25 | 20:07:15

Kommentera inlägget här: