Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Smått och gott

Kategori: Shopping


Indiska har nu halva rea-priset på massor av varor. Jag köpte en hel liten samling halsband för ca 150 kr. 


Jag har redan använt två sedan de inhandlades igår. Detta motiverar köpet och ger mig sinnesro. 

Jag har också klickat hem ark ur Nordens Flora från Tradera. Jag tänkte låta dem bli till konst på någon vägg här hemma. 


Och nu var det tydligen sportlov? Vad ska man göra då? Förutom att rätta och skriva lite omdömen. Jag har inget projekt, inget att måla, laga eller bygga. Det får kanske bara bli att sortera och slänga. Det skapar också sinnesro. Jag började med garderoben förra helgen, men det var så tråkigt att prova strumpbyxor att jag gav upp. De ligger nu i en stor hög i vardagsrummet. Det blev alltså luftigare i garderoben, så mission acomplished ;) 

ajam 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: