Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Belysning i brandbilsröd

Kategori: Loppisshopping


Jag köpte en lampa som förmedlades genom en av alla facebookgrupper. Jag betalade 30 kr för lampan, och tänkte att den där, den ska jag måla röd. 




Jag har spraymålat den med färg från Biltema, 59 kr burken. Det gick åt mer än en burk så det kostade mig 118 plus primer som också kostade typ 60 kr. Lampan blev alltså inte så billig, men väldigt röd.


(Älskar klottret i dammet.)



Det var dock svårare att få sprayfärgen snygg än vad jag trodde så jag är inte helt nöjd. Projektet får bara godkänt av mig. 


Nu återstår frågan, ska den stå i vardagsrummet vid soffan och bryta av i allt svart, vitt och grått eller ska den få luta sig mot mitt färgglada kök. Jag ger det en dag eller två. 

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: