Majas kuriosa

En väldigt ytlig dagbok.

Loppisrunda i hemstaden

Kategori: Loppisshopping

Sportlovsdag två:

1. Loppisrunda

2. Barrunda 

Sportlov är fanatiskt. Jag har varit på Röda korsets kupan, Erikshjälpen och Återbruket idag. 

Erikshjälpen har ju lite udda öppettider så det är sällan jag kommer dit, men vilket utbud de har. Allt detta för 145 kr;


På kupan blev det lite krafs; 



Jag är lite förvånad att ingen knep skålen till alla hjärtans dag. Eller så kanske någon fick den oh skickade iväg den fortare än fort. Tack och bock i så fall. 

Återbruket leverade just ingenting men jag vill uppmärksamma er på att de har halva priset på möbler, så om man är sugen på att köpa något och måla om det så finns det gott om tänkbara projekt.

Det jag är mest ute efter just nu är, såklart, helt andra saker:

Alfapet 
Stolar
Köksbord 
Liten gammal spegel 

Om du skulle råka sitta på något av ovan kan du ju höra av dig med en liten bild.

ajam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: